Ankommet Ungarn

Hei♥ Nå er vi vel fremme i Ungarn i huset vårt. Det er så idyllisk og koselig her og vi har allerede vært nedom både byen og stranden. Været er ikke helt på topp, veldig varmt, men overskyet...

Reise med barn // Lite helvete

Hei♥ På fredag stenger jobben min en uke, så da reiser vi avgårde med familien til Ungarn. Mamma har jo sommerhus der, så det er det perfekte reisemål nå. Jeg har lest en del mammabloggeres...

Bildedryss // Hellas

Som jeg skrev på fb siden min, så er nettet her totalt ubrukelig. Så da kommer heller et lite bildedryss via bloggappen og mobildata. Man tager hva man haver. Vi storkoser oss i hver...

Hellas // Nakne Kropper

Hei ♥ I går ankom vi Kreta, men måtte bo første natt på et annet hotell på grunn av fullbooking, så der var det intet nett. Dette hotellet er fantastisk fint. Vi har strand rett utenfor (dog ...

Siste dagen i New York

Hei ♥ Jeg er vel hjemme fra tur og har hatt det strålende. Rakk ikke blogge siste dagen i New York og da vi kom hjem var det bare rett i barnehage, hjem og stryke dress og gjøre alt klart ti...

New York

Hei♥ Vi lever i beste velgående og har virkelig fått opplevd det meste her disse dagene. I tillegg til alt jeg skrev i forigårs, har vi vandret gjennom hele SoHo og Tribecca, dratt til New J...

New York // Dag 2

Hei♥ Nå har vi nettopp kommet tilbake til hotellet. Klokken er 23:00 her og vi har vært ute og fartet siden 08:00. I dag har vi virkelig fått med oss det meste i denne byen. Det er så utroli...

Ferie // New York

Hei♥ I går ankom vi New York. Tok over tre timer på flyplassen, så vi var ganske så slitne og lei da vi endelig ankom sentrum og hotellet. Dagen i går ble brukt til litt orientering og vandr...

Storm i Spania

Hei♥ Ja, jeg syter fælt om dette været, men vi sitter faktisk 4 timer sør med vindjakke og ullsokker. Dere har det varmere i Norge, og det er litt deprimerende når man først er på ferie. Jeg...

Spania // Bildedryss

Hei♥ Dette våknet jeg til i dag morges. Da kan man se bort ifra at klokken er seks, og man står gledelig opp for å høre om drømmene til lillemann. I dag har vi fartet rundt i byen og Adri...

Shopping i Spania

Hei♥ Her sitter jeg på veradaen (som er det eneste stedet i nærheten av hotellrommet vi får inn nett) og holder på å fryse ihjel. Søren og, vi skulle liksom ha varm ferie. Krysser fingrene f...

Strandkos i Spania // Kaldt

Hola! We`re back. Shopping har vi gjort, dog ikke så mye, for vi lever litt på sparebluss. For at Adrian ikke skal få klikko-anfall, må shopping uansett holdes til et minimum og vi har nå vært en ...

Ankommet Guardamar // Spania

Hei♥ Vi er vel fremme i Guardamar, men selvfølgelig fungerer bare nettet nede i resepsjonen. Været er ikke helt som forventet, 16 grader og vind, så begrenset hvor brun man blir! Men, ferie ...

På flyet // Spania

Hei♥ Nå sitter vi på flyet, på vei til Spania. Dagen startet med at Adrian har kastet ut posen med bleier fra veska. Dette oppdaget jeg da jeg skiftet på flyplassen, og han har da offisielt ...

Klare for avreise

Hei♥ Dere trodde kanskje jeg hadde omkommet midt i pakkingen? Med tanke på at jeg sa "...i morgen kommer innlegg om det andre vi har med oss". Vel, niet, det har ikke forekommet. Men, jeg er...

London Update: #gutteshopping #treningsshopping

Hei♥ Vårt stusslige hotell mistet nettet i går, så fikk ikke blogget, men vi storkoser oss. Sistre krampetrekningene på shoppingfronten i dag, samt litt sightseeing for lillebror. Martin li...

In London...igjen!

Hei Jeg, og min kjære lillebror (på 2 meter) har ankommet London. Noe trøtt og sliten, men det var bare å legge ifra seg når vi bare har to og en halv dag her. Savner allerede han lille rassebass...

Klare for avreise

Hei♥ Nå nærmer det seg helgeturen til London med min lillebror. Kan vel egentlig ikke kalle han liten, siden han er ca en meter høyere enn meg, men jeg slår fortsatt til med ni år lenger liv...

Ferieforberedelser: Part 1

Hei♥ Det er mye å fikse før man skal på tur og mye som skal med. Passet til Adrian hadde selvfølgelig gått ut, så nå har prosjekt -fikse pass- startet. Passbilder er vel kanskje det minst s...

Ferieplaner: Check

Hei♥ Nå har det vært mye med jobb, leilighetsoppussing og barnehagestengt. Supert å ha lille ladis hjemme hver dag, men det begrenser også hva jeg får gjort av oppusing ol. (Men flere bilder...

Dyreparken

Hei♥ Vi har tatt en pause fra hverdagen og dratt til dyreparken i Kristiansand med min søster og hennes kjæreste. Adrian har storkost seg! Denne sommeren skal ferie bety ferie, og vi har man...

Siste dagen i solen

Hei♥ Dumme blogg.no har ikke vært mulig å logge på siden sist jeg blogget, så nå må jeg samle alle innlegg på en gang. Er ikke akkurat som om jeg ikke har hatt tid her nede, så dette var lit...

Merhaba!

Hello♥ Her sitter jeg. Mutters alene. Jeg gjør så mye rart. Bare drar på tur sånn for meg selv.Neida, er ikke så ille, har da sosialisert meg med de jeg kjenner, men i dag har jeg tasset run...

Terapi i varmen

Hei♥ Jeg er jo sykemeldt på grunn av ekstrem allergi mot mat, såper og andre ting de driver og tester. Jeg går til leger konstant og får behandlinger privat. I Norge er dette dyrt og lang ve...

This is Ungarn calling

Hei♥ Jeg lever i beste velgående, men vi har ikke internet i det nye huset, så jeg har tatt turen til en restaurant i nærheten og smisket meg til å få låne nettet for å oppdatere dere lesere...

Curso Molecular en Madrid

Hei♥ I dag har vi vært på dette kurset vi egentlig kom hit for. Kurs i molekulær mat. Det har blitt et stort verdensfenomen etter at kjente El Bulli i Barcelona startet med å lage mat på den...

Madrid

God morgen♥ Nå har vi våknet her på hotellet og er på vei til en liten bakgårdscafe for å spise frokost. I går hadde vi en laaaang, men veldig innholdsrik dag. Etter en vandring rundt i bye...

Ankommet Madrid

Hei♥ Dette har vært en laang reise med mellomlandinger og feilkjøringer, men nå er vi på hotellet i Madrid. Et nydelig lite hotell, med to verandaer ut mot en bakgate. ♥ Kamera og ...

Tilbake fra ferie

Hei♥ Nå har jeg nettopp kommet hjem fra Tyrkia. Vi hadde null internettdekning, helt umulig! Den dagen vi skulle få låne pc, var nettet det samme, så der har jeg hatt nett i 20-50 sekunder h...

Dårlig dekning

Hei! Jeg lever og vi er vel fremme i Tyrkia. Har både bilder og innlegg, men det helvetes nettet her er ubrukelig. Fungerer i ett minutt og så detter det ut igjen. I morgen er det tilgang på pc her...

Siste dag i Tyrkia

Hei♥ Adrian er bedre, og vi har fått kost oss de siste dagene her i Tyrkia. Soling har måtte minimeres, dumt for bleke mamma, men jeg overlever. Jeg er i hvert fall litt brunere enn da vi k...

Sykdom i utlandet

Hei♥ Det siste døgnet i Tyrkia har ikke akkurat vært ferie og avslapping. Adrian har blitt kjempedårlig og hoster til han spyr. Vi var hos legen i går, og han sa tre andre småbarn hadde de s...

Bade Bebis

I dag har vi gjort det vi kom for, ha sommer om sommeren. Det er så deilig, vannet er blått og stranden hvit (i hvert fall så hvit som en strand i Tyrkia kan bli. Kanskje jeg skal si brun. Beige. S...

Statusrapport fra Tyrkia

Hei♥ Dette innlegget skulle jeg egentlig poste i går kveld, men plutselig gikk strømmen rundt hele byen her. Det var 49 grader i skyggen, helt svart inne og ute og Adrian stakkars, klarte ik...

Tyrkia

Hei♥ I dag har vi tilbragt dagen på stranden, men etter en time var jeg redd vi ikke kunne dra dit mer. Adrian ble varm og grinete og ville ikke bade, men etter han fikk sovet litt og drukke...

Ankommet Tyrkia

Hei♥ Nå har vi ankommet hotellet. Jeg så at mitt innlegg om "innhold i kofferten" ikke har kommet ut, eller får dere det opp? Her ser jeg i hvert fall ingenting. Men, men, nå er vi i hvert f...

Michael Kors veske

Hei igjen ♥ Nå har vi stått og hoppet på koffertene våre og de gikk til nøds igjen. Min stakkars Samsonite ser ut som et sprengt skilpaddeskall som prøver så godt den kan å holde seg selv ig...

Siste dag i London

I dagharvi (nesten) ikke shoppet og bare vært skikkelig turister. Men istedenfor å kjøre turistbuss med guidetil 400 kr rundt London, tok vi heller metroen og brukte politiet, veiarbeidere og engel...

Oppdatering fra London

Hei ♥ I dag startet vi dagen veldig tidlig og tilbake for en liten hvil på hotellet. Vi har vært London rundt og endte opp med å bli evakuert av den siste metroen vi tok fordi en mann tok se...

Shopping i London

Hei alle søte ♥ Nå har vi kommet hjem på hotellet etter en lang dag i solen. Eller i solen har vi ikke vært så mye, men inn og ut av butikker har vi vært. Jeg syns London eret shopping-mekka...

Ankommet London

Hei♥ Nå har vi akkurat kommet frem til hotellet vårt i London. Dette har vært en helvetes varm og lang tur på fly og metro, men nå er vi fremme. Vi bor på suites i 13 ettasje uten heis og ai...

Sommer

I dag har jeg fri og familien koser seg i badeparken ♥Tenk at det plutselig ble sommer! Adrian har fått seg badedrakt fra Katvig. Elsker den! Den har solfaktor 50, så slipper å smøre hele kr...

Londontur

Hei alle søte ♥ Her flyr dagene, men snart blir det kos og moro med bloggefruen. På lørdag skal jeg og lillesøter til London! Wuiiii. Jeg gleder meg veldig. Nye sommerklær og en ferie passer...

God morgen

Vi er pakket og klare og skal straks avsted til flyplassen. Adrian har våknet kl 05:00 hver dag her nede, så jeg er noe redusert, men han er så blid når han står opp, så klarer ikke bli irritert. ...

Siste dagen på ferie

Hei♥ I dag er det siste dagen av ferien vår i Ungarn. Dagen har vi tilbragt på Spa og tur rundt i området. Spa koster ingenting her, og jeg har nytt en 90 minutters ansiktsbehandling til 250...

Mineralkilder

Hei ♥ Ungarn har masse varme kilder rundt om og i dag var vi i den største. De gravde egentlig etter olje, men så fant de ut at det var varmt vann i alle disse hullene de gravde, og i det va...

Sykkeltur i Budapest

Nå har vi vært og kjøpt sykler og Adrian skal få på seg hjelmen og bli med på sin første sykkeltur ♥

Ungarn

Hei ♥ I går klikket nettet vårt, så fikk blogget alikevel.Vi koser oss her nede og i dag er det 17 grader ute, ikke verst. Dagen i går brukte vi på å dra rundt og handle til huset. Utemøbler...

Nytt fra Stockholm

Hei ♥ I dag har vi brukt dagen på å vandre i Stockholms gater. Shopping har holdt seg innenfor mitt beskjedne busjett, men jeg har alikevel fått kjøpt noe fint. Bla. en tynn, utrolig myk ul...

Ankommet Stockholm

Hei ♥ Nå har vi akkurat kommet frem til hotellet etter en lang tur (vel, ikke såå lang...). Rommet er kjempefint og nå skal vi bare dusje, skifte og dra ut og spise middag. Men, her er det ...

Alenehelg

På fredag drar jeg til Stockholm med en venninne. Det blir andre gang siden Adrian ble født jeg sover borte fra han (forrige gang var London). Jeg syns det er trist å dra fra han en hel helg, men h...

Tilbake fra London

Nå har vi nettopp kommet hjem og vi har hatt en kjempefin tur. Litt kort, men vi har farta rundt hele London og fått handlet og sett masse. Bloggingen ble jo en fiasko med bare mobilen, men nå er j...

05.nov.2011

Hei alle sammen.Vi storkoser oss i London og jeg har virkelig shoppet. Jeg prøvde å laste opp bilder av tingene, men de kommer bare feil vei når jeg gjør.det på telefonen. Det var litt dumt, men je...

Ankommet London

Hei mine kjære lesere. Vi er vel fremme på hotellet og har egentlig bare rukket å innlosjere oss her og spist middag. I morgen blir den store shoppedagen og jeg gleeeeder meg. Ha en flott kveld,...

Siste dagen i Hollywood

Vi har hatt en fantastisk tur. Adrian har stort sett vært en drøm å ha med å gjøre, shopping har blitt foretatt på høyt nivå og vi har rett og slett kost oss masse. Men Hollywood og Los Angeles er...

No Plaboy

Sånn her ble jeg vekket i dag morges. Adrian lugger ikke bare, han tar et ordentlig grep og så vrir han hånda rundt. Utspekulerte lille.....I dag skal Remy på Boxing Hall of Fame middagen, ...

En feriegjest mindre...

I morgen drar søsteren min hjem. Det har vært veldig hyggelig at hun var her en uke med oss. Remy har jo bare trent hele tiden, så da er det fint at jeg og Adrian har fått selskap.De fleste komment...

This is Hollywood calling

Hei♥Dagen flyr avgårde for vi er på farten hele tiden. Vi koser oss som bare det og dagene går med til shopping, bebis, turer og kos. Veldig varmt er det faktisk ikke, men med Adrian ...

Brev fra LA, 2

God morgen ♥ Her startet dagen halv fem. Litt jetlag hos den lille enda, men det er bedre enn det var. Shopping har vi allerede fått gjort en del av, men hit kunne man lett hatt m...

Brev fra LA

Hei ♥ Vi storkoser oss på ferie og dagene går med til shopping, reise rundt, boksing for Remy og til å få Adrians søvnmønster på plass. Han har fortsatt jetlag og morgningene starter...

Vel fremme

Vi har kommet frem til LA og turen gikk over all forventning. Vi satt på fly i over 14 timer og Adrian gråt ikke en eneste gang! Han varbare snill og lagde ikke oe bråk.Lille gutten som er livredd ...

Dagen før dagen

I morgen tidlig klokken 06:00 drar vi avgårde til LA! Herlighet, dette blir morro. Pakke til Adrian har vært en utfordring og jeg syns jeg ser oss på Gardermoen med colli til tre, men to som bærer ...

God morgen!

Jeg og Adrian har vært våkne siden klokken halv seks og har nå vært nede og spist frokost. Føler ikke helt atjeg har ferie når vi er de første som møter opp til frokosten klokken syv, men sånn er d...

This is København calling

Hei ♥ Vi er fremme i København og koser oss. Det er nydelig vær og Adrian har oppført seg eksemplarisk gjennom butikk-titting og kafèbesøk. Mye shopping blir det ikke, da Remy hater ...
Eline

24, Oslo

Velkommen hit! Jeg startet denne bloggen da jeg fant ut at jeg var gravid sommeren 2009. Jeg skrev om graviditeten, interiør og hverdagen vår, men så mistet vi vår lille pike på grunn av en Hellp svangerskapsforgiftning i uke 29, 22. desember, så da ble det ikke mer gravidblogging. Jeg fokuserte da mesteparten av blogging på hverdagen etter vi mistet, interiør og oppussing av ny leilighet. Heldigvis ble jeg gravid igjen, og denne gangen gikk det bra. Nå er jeg mamma til verdens nydeligste lille gutt og til en liten engel i himmelen. Bloggen min har nå hovedfokus på livet som ung mamma, prosjekter og innredning av hus og hjem :) Tusen takk for at du tittet innom min blogg.