Ankommet Ungarn

Hei♥ N er vi vel fremme i Ungarn i huset vrt. Det er s idyllisk og koselig her og vi har allerede vrt nedom bde byen og stranden. Vret er ikke helt p topp, veldig varmt, men overskyet...

Reise med barn // Lite helvete

Hei♥ P fredag stenger jobben min en uke, s da reiser vi avgrde med familien til Ungarn. Mamma har jo sommerhus der, s det er det perfekte reiseml n. Jeg har lest en del mammabloggeres...

Bildedryss // Hellas

Som jeg skrev på fb siden min, så er nettet her totalt ubrukelig. Så da kommer heller et lite bildedryss via bloggappen og mobildata. Man tager hva man haver. Vi storkoser oss i hver...

Hellas // Nakne Kropper

Hei ♥ I gr ankom vi Kreta, men mtte bo frste natt p et annet hotell p grunn av fullbooking, s der var det intet nett. Dette hotellet er fantastisk fint. Vi har strand rett utenfor (dog ...

Siste dagen i New York

Hei ♥ Jeg er vel hjemme fra tur og har hatt det strlende. Rakk ikke blogge siste dagen i New York og da vi kom hjem var det bare rett i barnehage, hjem og stryke dress og gjre alt klart ti...

New York

Hei♥ Vi lever i beste velgende og har virkelig ftt opplevd det meste her disse dagene. I tillegg til alt jeg skrev i forigrs, har vi vandret gjennom hele SoHo og Tribecca, dratt til New J...

New York // Dag 2

Hei♥ N har vi nettopp kommet tilbake til hotellet. Klokken er 23:00 her og vi har vrt ute og fartet siden 08:00. I dag har vi virkelig ftt med oss det meste i denne byen. Det er s utroli...

Ferie // New York

Hei♥ I gr ankom vi New York. Tok over tre timer p flyplassen, s vi var ganske s slitne og lei da vi endelig ankom sentrum og hotellet. Dagen i gr ble brukt til litt orientering og vandr...

Storm i Spania

Hei♥ Ja, jeg syter flt om dette vret, men vi sitter faktisk 4 timer sr med vindjakke og ullsokker. Dere har det varmere i Norge, og det er litt deprimerende nr man frst er p ferie. Jeg...

Spania // Bildedryss

Hei♥ Dette vknet jeg til i dag morges. Da kan man se bort ifra at klokken er seks, og man str gledelig opp for hre om drmmene til lillemann. I dag har vi fartet rundt i byen og Adri...

Shopping i Spania

Hei♥ Her sitter jeg p veradaen (som er det eneste stedet i nrheten av hotellrommet vi fr inn nett) og holder p fryse ihjel. Sren og, vi skulle liksom ha varm ferie. Krysser fingrene f...

Strandkos i Spania // Kaldt

Hola! We`re back. Shopping har vi gjort, dog ikke s mye, for vi lever litt p sparebluss. For at Adrian ikke skal f klikko-anfall, m shopping uansett holdes til et minimum og vi har n vrt en ...

Ankommet Guardamar // Spania

Hei♥ Vi er vel fremme i Guardamar, men selvflgelig fungerer bare nettet nede i resepsjonen. Vret er ikke helt som forventet, 16 grader og vind, s begrenset hvor brun man blir! Men, ferie ...

P flyet // Spania

Hei♥ N sitter vi p flyet, p vei til Spania. Dagen startet med at Adrian har kastet ut posen med bleier fra veska. Dette oppdaget jeg da jeg skiftet p flyplassen, og han har da offisielt ...

Klare for avreise

Hei♥ Dere trodde kanskje jeg hadde omkommet midt i pakkingen? Med tanke p at jeg sa "...i morgen kommer innlegg om det andre vi har med oss". Vel, niet, det har ikke forekommet. Men, jeg er...

London Update: #gutteshopping #treningsshopping

Hei♥ Vrt stusslige hotell mistet nettet i gr, s fikk ikke blogget, men vi storkoser oss. Sistre krampetrekningene p shoppingfronten i dag, samt litt sightseeing for lillebror. Martin li...

In London...igjen!

Hei Jeg, og min kjre lillebror (p 2 meter) har ankommet London. Noe trtt og sliten, men det var bare legge ifra seg nr vi bare har to og en halv dag her. Savner allerede han lille rassebass...

Klare for avreise

Hei♥ N nrmer det seg helgeturen til London med min lillebror. Kan vel egentlig ikke kalle han liten, siden han er ca en meter hyere enn meg, men jeg slr fortsatt til med ni r lenger liv...

Ferieforberedelser: Part 1

Hei♥ Det er mye fikse fr man skal p tur og mye som skal med. Passet til Adrian hadde selvflgelig gtt ut, s n har prosjekt -fikse pass- startet. Passbilder er vel kanskje det minst s...

Ferieplaner: Check

Hei♥ N har det vrt mye med jobb, leilighetsoppussing og barnehagestengt. Supert ha lille ladis hjemme hver dag, men det begrenser ogs hva jeg fr gjort av oppusing ol. (Men flere bilder...

Dyreparken

Hei♥ Vi har tatt en pause fra hverdagen og dratt til dyreparken i Kristiansand med min sster og hennes kjreste. Adrian har storkost seg! Denne sommeren skal ferie bety ferie, og vi har man...

Siste dagen i solen

Hei♥ Dumme blogg.no har ikke vrt mulig logge p siden sist jeg blogget, s n m jeg samle alle innlegg p en gang. Er ikke akkurat som om jeg ikke har hatt tid her nede, s dette var lit...

Merhaba!

Hello♥ Her sitter jeg. Mutters alene. Jeg gjr s mye rart. Bare drar p tur snn for meg selv.Neida, er ikke s ille, har da sosialisert meg med de jeg kjenner, men i dag har jeg tasset run...

Terapi i varmen

Hei♥ Jeg er jo sykemeldt p grunn av ekstrem allergi mot mat, sper og andre ting de driver og tester. Jeg gr til leger konstant og fr behandlinger privat. I Norge er dette dyrt og lang ve...

This is Ungarn calling

Hei♥ Jeg lever i beste velgende, men vi har ikke internet i det nye huset, s jeg har tatt turen til en restaurant i nrheten og smisket meg til f lne nettet for oppdatere dere lesere...

Curso Molecular en Madrid

Hei♥ I dag har vi vrt p dette kurset vi egentlig kom hit for. Kurs i molekulr mat. Det har blitt et stort verdensfenomen etter at kjente El Bulli i Barcelona startet med lage mat p den...

Madrid

God morgen♥ N har vi vknet her p hotellet og er p vei til en liten bakgrdscafe for spise frokost. I gr hadde vi en laaaang, men veldig innholdsrik dag. Etter en vandring rundt i bye...

Ankommet Madrid

Hei♥ Dette har vrt en laang reise med mellomlandinger og feilkjringer, men n er vi p hotellet i Madrid. Et nydelig lite hotell, med to verandaer ut mot en bakgate. ♥ Kamera og ...

Tilbake fra ferie

Hei♥ N har jeg nettopp kommet hjem fra Tyrkia. Vi hadde null internettdekning, helt umulig! Den dagen vi skulle f lne pc, var nettet det samme, s der har jeg hatt nett i 20-50 sekunder h...

Drlig dekning

Hei! Jeg lever og vi er vel fremme i Tyrkia. Har bde bilder og innlegg, men det helvetes nettet her er ubrukelig. Fungerer i ett minutt og s detter det ut igjen. I morgen er det tilgang p pc her...

Siste dag i Tyrkia

Hei♥ Adrian er bedre, og vi har ftt kost oss de siste dagene her i Tyrkia. Soling har mtte minimeres, dumt for bleke mamma, men jeg overlever. Jeg er i hvert fall litt brunere enn da vi k...

Sykdom i utlandet

Hei♥ Det siste dgnet i Tyrkia har ikke akkurat vrt ferie og avslapping. Adrian har blitt kjempedrlig og hoster til han spyr. Vi var hos legen i gr, og han sa tre andre smbarn hadde de s...

Bade Bebis

I dag har vi gjort det vi kom for, ha sommer om sommeren. Det er s deilig, vannet er bltt og stranden hvit (i hvert fall s hvit som en strand i Tyrkia kan bli. Kanskje jeg skal si brun. Beige. S...

Statusrapport fra Tyrkia

Hei♥ Dette innlegget skulle jeg egentlig poste i gr kveld, men plutselig gikk strmmen rundt hele byen her. Det var 49 grader i skyggen, helt svart inne og ute og Adrian stakkars, klarte ik...

Tyrkia

Hei♥ I dag har vi tilbragt dagen p stranden, men etter en time var jeg redd vi ikke kunne dra dit mer. Adrian ble varm og grinete og ville ikke bade, men etter han fikk sovet litt og drukke...

Ankommet Tyrkia

Hei♥ N har vi ankommet hotellet. Jeg s at mitt innlegg om "innhold i kofferten" ikke har kommet ut, eller fr dere det opp? Her ser jeg i hvert fall ingenting. Men, men, n er vi i hvert f...

Michael Kors veske

Hei igjen ♥ N har vi sttt og hoppet p koffertene vre og de gikk til nds igjen. Min stakkars Samsonite ser ut som et sprengt skilpaddeskall som prver s godt den kan holde seg selv ig...

Siste dag i London

I dagharvi (nesten) ikke shoppet og bare vrt skikkelig turister. Men istedenfor kjre turistbuss med guidetil 400 kr rundt London, tok vi heller metroen og brukte politiet, veiarbeidere og engel...

Oppdatering fra London

Hei ♥ I dag startet vi dagen veldig tidlig og tilbake for en liten hvil p hotellet. Vi har vrt London rundt og endte opp med bli evakuert av den siste metroen vi tok fordi en mann tok se...

Shopping i London

Hei alle ste ♥ N har vi kommet hjem p hotellet etter en lang dag i solen. Eller i solen har vi ikke vrt s mye, men inn og ut av butikker har vi vrt. Jeg syns London eret shopping-mekka...

Ankommet London

Hei♥ N har vi akkurat kommet frem til hotellet vrt i London. Dette har vrt en helvetes varm og lang tur p fly og metro, men n er vi fremme. Vi bor p suites i 13 ettasje uten heis og ai...

Sommer

I dag har jeg fri og familien koser seg i badeparken ♥Tenk at det plutselig ble sommer! Adrian har ftt seg badedrakt fra Katvig. Elsker den! Den har solfaktor 50, s slipper smre hele kr...

Londontur

Hei alle ste ♥ Her flyr dagene, men snart blir det kos og moro med bloggefruen. P lrdag skal jeg og lillester til London! Wuiiii. Jeg gleder meg veldig. Nye sommerklr og en ferie passer...

God morgen

Vi er pakket og klare og skal straks avsted til flyplassen. Adrian har vknet kl 05:00 hver dag her nede, s jeg er noe redusert, men han er s blid nr han str opp, s klarer ikke bli irritert. ...

Siste dagen p ferie

Hei♥ I dag er det siste dagen av ferien vr i Ungarn. Dagen har vi tilbragt p Spa og tur rundt i omrdet. Spa koster ingenting her, og jeg har nytt en 90 minutters ansiktsbehandling til 250...

Mineralkilder

Hei ♥ Ungarn har masse varme kilder rundt om og i dag var vi i den strste. De gravde egentlig etter olje, men s fant de ut at det var varmt vann i alle disse hullene de gravde, og i det va...

Sykkeltur i Budapest

N har vi vrt og kjpt sykler og Adrian skal f p seg hjelmen og bli med p sin frste sykkeltur ♥

Ungarn

Hei ♥ I gr klikket nettet vrt, s fikk blogget alikevel.Vi koser oss her nede og i dag er det 17 grader ute, ikke verst. Dagen i gr brukte vi p dra rundt og handle til huset. Utembler...

Nytt fra Stockholm

Hei ♥ I dag har vi brukt dagen p vandre i Stockholms gater. Shopping har holdt seg innenfor mitt beskjedne busjett, men jeg har alikevel ftt kjpt noe fint. Bla. en tynn, utrolig myk ul...

Ankommet Stockholm

Hei ♥ N har vi akkurat kommet frem til hotellet etter en lang tur (vel, ikke s lang...). Rommet er kjempefint og n skal vi bare dusje, skifte og dra ut og spise middag. Men, her er det ...

Alenehelg

P fredag drar jeg til Stockholm med en venninne. Det blir andre gang siden Adrian ble fdt jeg sover borte fra han (forrige gang var London). Jeg syns det er trist dra fra han en hel helg, men h...

Tilbake fra London

N har vi nettopp kommet hjem og vi har hatt en kjempefin tur. Litt kort, men vi har farta rundt hele London og ftt handlet og sett masse. Bloggingen ble jo en fiasko med bare mobilen, men n er j...

05.nov.2011

Hei alle sammen.Vi storkoser oss i London og jeg har virkelig shoppet. Jeg prvde laste opp bilder av tingene, men de kommer bare feil vei nr jeg gjr.det p telefonen. Det var litt dumt, men je...

Ankommet London

Hei mine kjre lesere. Vi er vel fremme p hotellet og har egentlig bare rukket innlosjere oss her og spist middag. I morgen blir den store shoppedagen og jeg gleeeeder meg. Ha en flott kveld,...

Siste dagen i Hollywood

Vi har hatt en fantastisk tur. Adrian har stort sett vrt en drm ha med gjre, shopping har blitt foretatt p hyt niv og vi har rett og slett kost oss masse. Men Hollywood og Los Angeles er...

No Plaboy

Snn her ble jeg vekket i dag morges. Adrian lugger ikke bare, han tar et ordentlig grep og s vrir han hnda rundt. Utspekulerte lille.....I dag skal Remy p Boxing Hall of Fame middagen, ...

En feriegjest mindre...

I morgen drar ssteren min hjem. Det har vrt veldig hyggelig at hun var her en uke med oss. Remy har jo bare trent hele tiden, s da er det fint at jeg og Adrian har ftt selskap.De fleste komment...

This is Hollywood calling

Hei♥Dagen flyr avgrde for vi er p farten hele tiden. Vi koser oss som bare det og dagene gr med til shopping, bebis, turer og kos. Veldig varmt er det faktisk ikke, men med Adrian ...

Brev fra LA, 2

God morgen ♥ Her startet dagen halv fem. Litt jetlag hos den lille enda, men det er bedre enn det var. Shopping har vi allerede ftt gjort en del av, men hit kunne man lett hatt m...

Brev fra LA

Hei ♥ Vi storkoser oss p ferie og dagene gr med til shopping, reise rundt, boksing for Remy og til f Adrians svnmnster p plass. Han har fortsatt jetlag og morgningene starter...

Vel fremme

Vi har kommet frem til LA og turen gikk over all forventning. Vi satt p fly i over 14 timer og Adrian grt ikke en eneste gang! Han varbare snill og lagde ikke oe brk.Lille gutten som er livredd ...

Dagen fr dagen

I morgen tidlig klokken 06:00 drar vi avgrde til LA! Herlighet, dette blir morro. Pakke til Adrian har vrt en utfordring og jeg syns jeg ser oss p Gardermoen med colli til tre, men to som brer ...

God morgen!

Jeg og Adrian har vrt vkne siden klokken halv seks og har n vrt nede og spist frokost. Fler ikke helt atjeg har ferie nr vi er de frste som mter opp til frokosten klokken syv, men snn er d...

This is Kbenhavn calling

Hei ♥ Vi er fremme i Kbenhavn og koser oss. Det er nydelig vr og Adrian har oppfrt seg eksemplarisk gjennom butikk-titting og kafbesk. Mye shopping blir det ikke, da Remy hater ...
Eline

24, Oslo

Velkommen hit! Jeg startet denne bloggen da jeg fant ut at jeg var gravid sommeren 2009. Jeg skrev om graviditeten, interir og hverdagen vr, men s mistet vi vr lille pike p grunn av en Hellp svangerskapsforgiftning i uke 29, 22. desember, s da ble det ikke mer gravidblogging. Jeg fokuserte da mesteparten av blogging p hverdagen etter vi mistet, interir og oppussing av ny leilighet. Heldigvis ble jeg gravid igjen, og denne gangen gikk det bra. N er jeg mamma til verdens nydeligste lille gutt og til en liten engel i himmelen. Bloggen min har n hovedfokus p livet som ung mamma, prosjekter og innredning av hus og hjem :) Tusen takk for at du tittet innom min blogg.