Favorittveske

Jeg er litt mer opptatt av kvalitet fremfor kvantitet. Har ikke alltid vært sånn, men de siste årene har jeg blitt sånn. Nå velger jeg heller å spare og kjøpe noe jeg virkelig har lyst på, istedenfor småkjøp hele tiden som jeg ikke setter like stor pris på. Nå, når vi sparer penger siden jeg ikke...

God morgen

Vi er pakket og klare og skal straks avsted til flyplassen. Adrian har våknet kl 05:00 hver dag her nede, så jeg er noe redusert, men han er så blid når han står opp, så klarer ikke bli irritert. Antrekket for flytyren er mitt nye favorittplagg. Kjøpte en bukse i går som er såå deilig. Blanding ...

Siste dagen på ferie

Hei♥ I dag er det siste dagen av ferien vår i Ungarn. Dagen har vi tilbragt på Spa og tur rundt i området. Spa koster ingenting her, og jeg har nytt en 90 minutters ansiktsbehandling til 250 kroner. Deilig. Vi har kost oss masse her og Adrian har storkost seg med det store huset og hagen....

Mineralkilder

Hei ♥ Ungarn har masse varme kilder rundt om og i dag var vi i den største. De gravde egentlig etter olje, men så fant de ut at det var varmt vann i alle disse hullene de gravde, og i det vannet er det masse mineraler som er kjempebra for huden. Folk kommer visst fra hele verden for å bade...

Sykkeltur i Budapest

Nå har vi vært og kjøpt sykler og Adrian skal få på seg hjelmen og bli med på sin første sykkeltur ♥

Ungarn

Hei ♥ I går klikket nettet vårt, så fikk blogget alikevel.Vi koser oss her nede og i dag er det 17 grader ute, ikke verst. Dagen i går brukte vi på å dra rundt og handle til huset. Utemøbler, bilder, kjøkkentingetc. Det blir ganske koselig her etter hvert og jeg gleder meg til å dra ned ig...

Ankommet Budapest

Hei ♥ Etter en lang tur er vi endelig fremme i huset. Omgangssyken har heldigvis holdt seg i sjakk og ingen kastet opp på flyet...takk gud for det...Formen til Adrian virker bedre og det kan se ut som jeg slipper lett unna. Ellers var Adrian kjempesnill på flyet og flørtet med både flyvert...

Sykdom

Bloggen fikk fri i helgen, for her har Adrian vært såå dårlig at vi ikke har fått gjort noe annet enn å ta oss av han. Skikkelig omgangssyke. Jeg har jobbet hele helgen, så har vært ganske sliten når jeg har vært våken og skiftet sengetøy og bleier hele natta. Nå er Remy også smittet, så nå er v...

Kosekrok

Som jeg skrev tidligere i dag så ble det litt ommøblering igjen. Nå har vi god plass i stue-stua og god plass på gulvet ved verandadøren og det ene store vinduet. Er egentlig plass til et spisebord der nå, men tror stolen skal flyttes når vi (hvis vi noengang) får oss et spisebord. Nå ble det eg...

Småpynt

Jeg får noen ganger tilbake mine rare horder-tanker fra når jeg gikk gravid. I stedenfor å ta klesvasken eller støvsuge når jeg har tid, så begynner jeg heller å rydde i smykkeskrin, bh-skuffen, bladhyller etc. Uviktige ting, med andre ord.I stad fikk neglelakkene ett nytt hus. Neglelakker er ege...

Flinke valentinen min

Ηei ♥ I går var jeg og Adrian på overnatting hos en venninne, så ble derfor ingen blogging. Valentine`s Day var veldig koselig. Vi lagde middag og så på film. Jeg forventet egentlig ingenting fra Remy, siden han aldri har gjort noe før, men til min store overaskelse kom han hjem med n...

Valentine's Day

Hei♥ I dag er det jo Valentine's Day. Som alle andre koselige dager, mener Remy denne dagen også bare er til for å tjene penger. Hvem bryr seg?! Jeg vil ha blomster og gaver for det! Vi får se om han slår til, hvis ikke får han i hvert fall dårlig samvittighet, for jeg skal lage middag og ...

Morsdag

Hei ♥ I dag er det min andre morsdag. Dagen startet med at jeg måtte opp med Adrian og lage min egen frokost.! Hadde vel ikke forventet annet, Remy mener nemlig alle disse dagene bare er til for at butikkene skal tjene penger. Vel, sikkert sant det, men jeg vil fortsatt få gaver! Men jeg f...

Flere barn?

I det siste har jeg tenkt mye på det med å få flere barn. Vi vil jo ha fler, men samtidig orker jeg ikke tanken på den helvetes prossesen enda en gang. Ble gravid for første gang for fire år siden og først nå har vi en ettåring. Dødfødsler, livstruende syk over lang tid, dårlig oppfølging, leger ...

Hjemme

På søndag kveld kom jeg hjem og det var utrolig koselig å se guttene mine igjen. Minste gutten ga meg et sånt: "NÅ kommer du, aner du hva klokken er og hvilken dag det er i dag?!" blikk, men det gikk etter hvert over og mamma fikk kose med snasket sitt. Så sa han "tisss bagen". Enten kan man tolk...

Nytt fra Stockholm

Hei ♥ I dag har vi brukt dagen på å vandre i Stockholms gater. Shopping har holdt seg innenfor mitt beskjedne busjett, men jeg har alikevel fått kjøpt noe fint. Bla. en tynn, utrolig myk ullgenser fra Sand, en grå topp fra Birger Mikkelsen og en genser fra Zara. Ellers har jeg kjøpt to bu...

Ankommet Stockholm

Hei ♥ Nå har vi akkurat kommet frem til hotellet etter en lang tur (vel, ikke såå lang...). Rommet er kjempefint og nå skal vi bare dusje, skifte og dra ut og spise middag. Men, her er det kaldt! I dag kom endelig jakken min fra Karma i Trondheim, og det kunne ikke passet mer perfekt. Dis...

Ommøblering

Hei ♥ Både jeg og Remy er litt opptatt av at vi skal spise middag sammen som en familie. Det innebærer også at alle samles rundt middagsbordet og spiser samlet. Da vi ikke har spisebord enda (fordi det vi hadde i den forrige leiligheten er for stort) har sofabordet blitt denne plassen. Det...
Eline

24, Oslo

Velkommen hit! Jeg startet denne bloggen da jeg fant ut at jeg var gravid sommeren 2009. Jeg skrev om graviditeten, interiør og hverdagen vår, men så mistet vi vår lille pike på grunn av en Hellp svangerskapsforgiftning i uke 29, 22. desember, så da ble det ikke mer gravidblogging. Jeg fokuserte da mesteparten av blogging på hverdagen etter vi mistet, interiør og oppussing av ny leilighet. Heldigvis ble jeg gravid igjen, og denne gangen gikk det bra. Nå er jeg mamma til verdens nydeligste lille gutt og til en liten engel i himmelen. Bloggen min har nå hovedfokus på livet som ung mamma, prosjekter og innredning av hus og hjem :) Tusen takk for at du tittet innom min blogg.