Favorittveske

Jeg er litt mer opptatt av kvalitet fremfor kvantitet. Har ikke alltid vrt snn, men de siste rene har jeg blitt snn. N velger jeg heller spare og kjpe noe jeg virkelig har lyst p, istedenfor smkjp hele tiden som jeg ikke setter like stor pris p. N, nr vi sparer penger siden jeg ikke...

God morgen

Vi er pakket og klare og skal straks avsted til flyplassen. Adrian har vknet kl 05:00 hver dag her nede, s jeg er noe redusert, men han er s blid nr han str opp, s klarer ikke bli irritert. Antrekket for flytyren er mitt nye favorittplagg. Kjpte en bukse i gr som er s deilig. Blanding ...

Siste dagen p ferie

Hei♥ I dag er det siste dagen av ferien vr i Ungarn. Dagen har vi tilbragt p Spa og tur rundt i omrdet. Spa koster ingenting her, og jeg har nytt en 90 minutters ansiktsbehandling til 250 kroner. Deilig. Vi har kost oss masse her og Adrian har storkost seg med det store huset og hagen....

Mineralkilder

Hei ♥ Ungarn har masse varme kilder rundt om og i dag var vi i den strste. De gravde egentlig etter olje, men s fant de ut at det var varmt vann i alle disse hullene de gravde, og i det vannet er det masse mineraler som er kjempebra for huden. Folk kommer visst fra hele verden for bade...

Sykkeltur i Budapest

N har vi vrt og kjpt sykler og Adrian skal f p seg hjelmen og bli med p sin frste sykkeltur ♥

Ungarn

Hei ♥ I gr klikket nettet vrt, s fikk blogget alikevel.Vi koser oss her nede og i dag er det 17 grader ute, ikke verst. Dagen i gr brukte vi p dra rundt og handle til huset. Utembler, bilder, kjkkentingetc. Det blir ganske koselig her etter hvert og jeg gleder meg til dra ned ig...

Ankommet Budapest

Hei ♥ Etter en lang tur er vi endelig fremme i huset. Omgangssyken har heldigvis holdt seg i sjakk og ingen kastet opp p flyet...takk gud for det...Formen til Adrian virker bedre og det kan se ut som jeg slipper lett unna. Ellers var Adrian kjempesnill p flyet og flrtet med bde flyvert...

Sykdom

Bloggen fikk fri i helgen, for her har Adrian vrt s drlig at vi ikke har ftt gjort noe annet enn ta oss av han. Skikkelig omgangssyke. Jeg har jobbet hele helgen, s har vrt ganske sliten nr jeg har vrt vken og skiftet sengety og bleier hele natta. N er Remy ogs smittet, s n er v...

Kosekrok

Som jeg skrev tidligere i dag s ble det litt ommblering igjen. N har vi god plass i stue-stua og god plass p gulvet ved verandadren og det ene store vinduet. Er egentlig plass til et spisebord der n, men tror stolen skal flyttes nr vi (hvis vi noengang) fr oss et spisebord. N ble det eg...

Smpynt

Jeg fr noen ganger tilbake mine rare horder-tanker fra nr jeg gikk gravid. I stedenfor ta klesvasken eller stvsuge nr jeg har tid, s begynner jeg heller rydde i smykkeskrin, bh-skuffen, bladhyller etc. Uviktige ting, med andre ord.I stad fikk neglelakkene ett nytt hus. Neglelakker er ege...

Flinke valentinen min

Ηei ♥ I gr var jeg og Adrian p overnatting hos en venninne, s ble derfor ingen blogging. Valentine`s Day var veldig koselig. Vi lagde middag og s p film. Jeg forventet egentlig ingenting fra Remy, siden han aldri har gjort noe fr, men til min store overaskelse kom han hjem med n...

Valentine's Day

Hei♥ I dag er det jo Valentine's Day. Som alle andre koselige dager, mener Remy denne dagen ogs bare er til for tjene penger. Hvem bryr seg?! Jeg vil ha blomster og gaver for det! Vi fr se om han slr til, hvis ikke fr han i hvert fall drlig samvittighet, for jeg skal lage middag og ...

Morsdag

Hei ♥ I dag er det min andre morsdag. Dagen startet med at jeg mtte opp med Adrian og lage min egen frokost.! Hadde vel ikke forventet annet, Remy mener nemlig alle disse dagene bare er til for at butikkene skal tjene penger. Vel, sikkert sant det, men jeg vil fortsatt f gaver! Men jeg f...

Flere barn?

I det siste har jeg tenkt mye p det med f flere barn. Vi vil jo ha fler, men samtidig orker jeg ikke tanken p den helvetes prossesen enda en gang. Ble gravid for frste gang for fire r siden og frst n har vi en ettring. Ddfdsler, livstruende syk over lang tid, drlig oppflging, leger ...

Hjemme

P sndag kveld kom jeg hjem og det var utrolig koselig se guttene mine igjen. Minste gutten ga meg et snt: "N kommer du, aner du hva klokken er og hvilken dag det er i dag?!" blikk, men det gikk etter hvert over og mamma fikk kose med snasket sitt. S sa han "tisss bagen". Enten kan man tolk...

Nytt fra Stockholm

Hei ♥ I dag har vi brukt dagen p vandre i Stockholms gater. Shopping har holdt seg innenfor mitt beskjedne busjett, men jeg har alikevel ftt kjpt noe fint. Bla. en tynn, utrolig myk ullgenser fra Sand, en gr topp fra Birger Mikkelsen og en genser fra Zara. Ellers har jeg kjpt to bu...

Ankommet Stockholm

Hei ♥ N har vi akkurat kommet frem til hotellet etter en lang tur (vel, ikke s lang...). Rommet er kjempefint og n skal vi bare dusje, skifte og dra ut og spise middag. Men, her er det kaldt! I dag kom endelig jakken min fra Karma i Trondheim, og det kunne ikke passet mer perfekt. Dis...

Ommblering

Hei ♥ Bde jeg og Remy er litt opptatt av at vi skal spise middag sammen som en familie. Det innebrer ogs at alle samles rundt middagsbordet og spiser samlet. Da vi ikke har spisebord enda (fordi det vi hadde i den forrige leiligheten er for stort) har sofabordet blitt denne plassen. Det...
Eline

24, Oslo

Velkommen hit! Jeg startet denne bloggen da jeg fant ut at jeg var gravid sommeren 2009. Jeg skrev om graviditeten, interir og hverdagen vr, men s mistet vi vr lille pike p grunn av en Hellp svangerskapsforgiftning i uke 29, 22. desember, s da ble det ikke mer gravidblogging. Jeg fokuserte da mesteparten av blogging p hverdagen etter vi mistet, interir og oppussing av ny leilighet. Heldigvis ble jeg gravid igjen, og denne gangen gikk det bra. N er jeg mamma til verdens nydeligste lille gutt og til en liten engel i himmelen. Bloggen min har n hovedfokus p livet som ung mamma, prosjekter og innredning av hus og hjem :) Tusen takk for at du tittet innom min blogg.